Gyakran Ismételt Kérdések

1. Milyen fizetőeszközöket fogadnak el?

A szállodában készpénzes fizetésen túl az alábbi kártyatípusokat fogadjuk el: Visa, Maestro, Mastercard, OTP SZÉP Kártya, K&H SZÉP Kártya és MKB SZÉP Kártya, valamint Erzsébet utalvány.

2. Hogyan tudok szobát foglalni?

Többféle lehetőség is adódik szállás foglalására. A honlap saját kalkulátorával testreszabott ajánlatot alakíthat ki. A 62/511-060-as telefonszámon, vagy az info@glorius.hu e-mail címen érdeklődhet egyedi igényeit illetően, de akár le is foglalhatja az ideális ajánlatot.

3. Van-e közvetlen összeköttetés a Hagymatikum fürdővel?

A Hagymatikum fürdőt és a szálloda épületét egy kis tér választja el egymástól, közvetlen összeköttetés nincs a két intézmény között, de a távolság mindössze 40 méter.

4. Milyen szolgáltatást kínál a wellness részleg?

A szálloda második emeletén található wellness és fitnesz részlegben a kikapcsolódást lehetővé tévő, kellemes hangulatú pihenő rész mellett egy jakuzzi, egy infra szauna, egy finn szauna, valamint futógépek, szobabicikli és ellipszis tréner található. Wellness részlegünk zárható öltözőszekrényekkel és zuhanyzási lehetőséggel is szolgál.

5. Milyen dohányzási lehetőség van a szálloda területén?

A szálloda minden szobája é közösségi tere nemdohányzó. Dohányozni az erkéllyel rendelkező szobák esetében az erkélyeken, a parkoló felőli bejáratnál, az első emeleti kisteraszon, valamint a tetőteraszon van lehetőség.

6. Étterem és bár nyitva tartási ideje

Éttermünk és kávéházunk reggel 7:00-10:00 óráig, valamint 12:00-22:00 óráig várja vendégeit. Szállóvendégeink számára a reggeli elfogyasztására 7:00-10:00 óráig, a vacsora elfogyasztására pedig 18:00-21:00 óráig van lehetőség.

Nem csak szállóvendégek számára!

7. Milyen szolgáltatások vannak családosok számára?

A szálloda rendelkezik 5 felnőtt pótággyal, 6 gyermek pótággyal, 4 babaággyal és egyéb csecsemők számára fontos eszközökkel, mint például az etetőszékek az étteremben, kis kád stb. Az étteremhez tartozó mosdóban pólyázási lehetőség is segíti a kisgyermekes családokat.

8. Van-e valamilyen sportolási lehetőség a közelben?

A szállodától mindössze öt percnyi sétára található a Petőfi parkban kialakított speciális futópálya, amelyet kimondottan erre a célra építettek 2014 nyarán. A különböző évszakokban más-más sportolási lehetőség van, így télen idényszerű korcsolyapálya, míg a nyári időszakban a Maros-parton található Kalandpart várja az érdeklődőket.

9. Van a szállodának parkolója?

A szálloda rendelkezik egy 50 férőhelyes, kamerával megfigyelt, zárt parkolóval, amely kimondottan a szállóvendégek és az étterem és kávéház látogatóinak kényelmét szolgálja.

10. Háziállatot hozhatunk-e?

Szállodánk szobái és folyosói szőnyeggel borítottak, így sajnos nincs lehetőség kisállatot hozni.

11. A szobát hány órától lehet elfoglalni?

A szobákat délután 14 órától lehet elfoglalni, a kijelentkezés reggel 10 óráig történik. Korábbi egyeztetés és foglaltság függvényében korábbi érkezésre, illetve késői távozásra is van lehetőség.

12. Mi számít kiemelt időszaknak a szállodában?

Szállodánkban a következő időszakok számítanak kiemeltnek 2018-ben:

  • 03.15-18. Március 15-i hosszúhétvége
  • Március 30- április 03. Húsvét
  • Április 27- Május 1. Majális
  • Május 10-12. Állattenyésztési napok Hódmezővásárhelyen
  • Május 18-21. Pünkösd
  • Augusztus 18-20. Államalapítás ünnepe
  • Október 19-23. Október 23-i hosszúhétvége
  • November 1-3. Mindenszentek
  • December 20 - 2018. január 02. Karácsonyi és Szilveszteri ünnepek

13. Fürdőköntöst tudnak-e biztosítani a szállodában?

Fürdőköntöst több méretben is a recepción lehet igényelni kauciós díj ellenében. Gyermek köntösökkel is rendelkezünk, különböző méretekben.

Mégtöbb ajánlat
Kérje ajánlatunkat egyszerűen pár pillanat alatt!
Legkésőbb 24 órán belül elküldjük Önnek személyre szabott árajánlatunkat! Gyors ajánlatkérés